PGRpdiBjbGFzcz0iaWN0dl9hX2JveCI+PGNlbnRlcj48c2NyaXB0IGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWlkPSIxMzE4IiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1mb3JtYXQ9ImZ1bGxzY3JlZW4iIGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLXNpdGVfaWQ9IklDVFZfRnVsbHNjcmVlbiIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tY29udGVudF9pZD0ie3JlcGxhY2VfbWV9IiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLmFkdGVsbGlnZW50LmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjExL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+PC9jZW50ZXI+PC9kaXY+

ICTV призначив нового маркетинг-директора

0 - 0

12 жовтня Анна Плещ, фахівець із багаторічним досвідом роботи на телевізійних ринках СНД, розпочала роботу на посаді маркетинг-директора телеканалу ICTV.

За словами керівництва каналу, від нового топ-менеджера очікують висококласної і ефективної маркетингової стратегії розвитку ICTV, свіжого підходу до бренду каналу, роботи над зміцненням взаємодії маркетингу з іншими функціями компанії, а також нових ідей і креативних рішень.

До приходу на ICTV Анна Плещ п’ять років керувала департаментом досліджень групи «1+1», пізніше була начальником відділу стратегічного планування на телеканалі СТС, а також програмним директором каналу 3S TV. Різнобічний досвід Анни дозволяє їй бачити картину ринку повністю і прогнозувати напрямки його розвитку на роки вперед.

Анна Плещ, маркетинг-директор телеканалу ICTV:

«Я дуже хочу, щоб бренд ICTV ставав ще сильнішим, отримував гідні відгуки від ринку і нарощував аудиторію. Сподіваюся, що зможу запропонувати керівництву каналу яскраву маркетингову стратегію, яка ще сильніше виділить ICTV серед конкурентів і допоможе глядачеві краще зрозуміти, чому йому варто дивитися саме наш канал постійно. Поки що я працюю саме над цим».

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Теги: ICTV
18.10.2016 14:56
0 - 0



Дивіться на ICTV

Зареєструйтесь

Увійти, використавши ваші дані

Забули пароль?

Відновлення паролю

Увійти через соц. мережу

ВГОРУ
Вгору

    Повідомити про помилку

    Текст, який буде надіслано нашим редакторам: