11.01.2021 12:51
Поділитися

ICTV – канал №1 за підсумками 2020-го телевізійного року


Вперше в історії мовлення ICTV став лідером серед національних телеканалів за результатами року. Першою кнопкою за вподобаннями глядачів канал був 160 днів у році та 6 разів за результатами місяця. Однак 2020-й – став роком історичної перемоги. Канал отримав лідерську частку 9,95%* за аудиторією 18-54 р. (міста 50 тис.+). Гендерно переможна аудиторія поділилася так: чоловіки – 56,9%, жінки – 43,1%. 

2020-й був нелегким для українського телебачення. ICTV також зіштовхнувся з новими викликами. Навесні головною темою інформаційних програм стала пандемія коронавірусу, а зйомки серіалів взагалі довелося призупинити через введення карантину. Деякі програми перейшли у новий режим роботи. Однак крок за кроком проєкти ICTV виривались у лідери переглядів.

Високі рейтинги каналу повсякчас забезпечують інформаційні випуски «Фактів». Нещодавно програма відзначила круглу дату – 20 років – вперше в ефір вона вийшла 18 вересня 2000-го. З липня по листопад «Факти» о 18:45 ставали першими. Загалом цього року випуски дивилося 28,7 млн глядачів.

Водночас 22,5 млн українців віддавало перевагу недільній аналітичній програмі «Факти тижня». Серед підсумкових випусків вони мають беззаперечне лідерство з середньою часткою 12,88%*. Це найкращий подарунок до ювілею, адже у лютому 2021-го «Факти тижня» відсвяткують 15-річчя.

Карантинні умови безумовно вплинули і на політичне ток-шоу «Свобода слова». Від березня на дискусійному майданчику глядачі відсутні, а у студії перебувають лише ведучий Вадим Карп’як та запрошені гості. Однак ці зміни не вплинули негативно на перегляди, адже цьогоріч програму подивилося близько 13 млн глядачів. Найрейтинговішим став випуск за участі президента Володимира Зеленського – ефір переглянуло понад 2,6 млн українців.

Серед лідерів також «Ранок у Великому Місті». Срібло у своєму жанрі йому забезпечила частка 10,98%*. Нещодавно проєкт повністю змінив графічне оформлення, логотип та заставку. «Надзвичайні новини» теж мають високі показники. Протягом останніх років інтерес до програми лише зростає, проєкт стабільно тримає друге місце у слоті, а з липня по вересень – був на першому. Не відстає від колег редакція «Гражданской обороны» та «Антизомбі». В середньому 2 млн глядачів дивляться прем’єри програм о 20:20.

Кожен продукт ICTV є для нас важливим, адже він допомагає  порозумітись з глядачем, зняти його напругу і наповнити чимось корисним.

Адреналін у наших фільмах, інтриги у детективних серіалах, розрядка гумором у шоу, розуміння, що відбувається у цьому світі – це все нам допомагає знайти ключик до серця українців і бути першими серед його телевізійних вподобань, – поділилась керуюча директорка ICTV Анастасія Штейнгауз.

Безперечно, ICTV привертає увагу глядачів і своїм розважальним контентом. Від буденних негараздів можна відволіктися за переглядом серіалів різноманітних жанрів та гумористичних шоу. «Дизель Шоу», котре чітко асоціюється з ICTV, у 2020-му остаточно закріпило своє лідерство у жанрі.

Лідери жанру показують середню частку 15,55%*, випереджаючи конкурентів. 24 квітня артисти  «Дизель Шоу» відсвяткували свій 5-річний ювілей, однак через карантинні обмеження влаштувати заплановані концерти не вдалося. Тож очікувані програми зняли у вересні.  «Дизель Шоу» записали 5 концертів поспіль, чим встановили національний рекорд. Також вперше за останні три роки «Дизель Шоу» зняли новорічний концерт, який глядачі ICTV переглянули у головну ніч року. Якісний гумор забезпечив ICTV і «Дизель Шоу» перше місце 31 грудня і переможне завершення року з часткою 18,13%*.

Пальма першості серед серіальних продуктів залишається у «Пса». Його п’ятий сезон міцно тримав перед екранами шанувальників, що забезпечило йому середню частку 12,29%*. А зовсім нещодавно, 7 грудня, з неймовірним успіхом стартував шостий сезон детективно-іронічного серіалу. Рекордні показники «Пса» сягнули частки 22,5%*.

Найочікуванішою прем’єрою року була 12-серійна пригодницька комедія «Козаки. Абсолютно брехлива історія», знята студією IQ Production за підтримки Міністерства культури  та інформаційної політики України. Перші 2 серії стали найрейтинговішим продуктом дня на українському ТБ, зібравши середню частку 11,67%*. Завоювавши любов телеглядачів, «Козаки» стали першим серіалом, який показали у кінотеатрах.

 Мій 6-річний син ще рік тому приносив історію, не знаю навіть звідки, що козаки – це такі товсті чоловіки з чубом. З анекдотів, мабуть. Тепер, побачивши навіть шматочок з нашого серіалу «Козаки. Абсолютно брехлива історія», він розуміє, що це неймовірні воїни, круті герої. У цьому плані серіал став неймовірно важливим для нас проєктом

– додала Анастасія Штейнгауз, керуюча директорка.

У лютому в ефір стрімко увірвався серіал «Дільничний з ДВРЗ». Перший сезон показав високу частку – 10,58%*, тож влітку канал розпочав зйомки продовження історії. Іронічний детектив розповідає про реальний київський мікрорайон, який відомий своїм вагоноремонтним заводом і підвищеним рівнем злочинності. У стрічці показали справжні вулиці ДВРЗ і навіть його мешканців, що знімалися у масових сценах.

Високими показниками також можуть похвалитися серіали «Коп з минулого», «Таємні двері», «Закляті друзі» і «Нюхач». Особливою прем’єрою став серіал «Доброволець» режисера Ахтема Сеітаблаєва.

ICTV завжди вирізнявся своїм потужним вечірнім кінопоказом. У 2020-му глядачі змогли переглянути безліч голлівудських новинок і найкращі зразки світового кінематографу. Середня частка праймових прем’єрних фільмів становила 9,9%*. Найвищого показника досягнув фільм «День Незалежності-2: Відродження» – 17,4%*. Серед новинок глядачі відзначили «Геошторм» з Джерардом Батлером у головній ролі з часткою 14,4%*.

У соцмережах ICTV також активно просувається вперед. Цьогоріч Facebook-сторінка каналу стала найпопулярнішою серед сторінок національних мовників, адже зросла вдвічі і майже досягла відмітки 1 млн підписників. Неймовірну швидкість показала сторінка у Facebook Дизель Шоу – Гумор ICTV – за рік вона зросла у 20 разів.

Наші глядачі поступово нарощують фанбазу і в YouTube, адже канал Серіали ICTV виріс вдвічі за підписниками і переглядами. Крім того, інформаційний попит надав змогу цього березня YouTube-каналу Фактів ICTV встановити абсолютний рекорд з моменту заснування у 2013 році – 30 млн переглядів.

Цього року ICTV запустив кулінарний проект «Перше, друге і компот». У ролі ведучого виступив лідер групи «ТІК» Віктор Бронюк. Охоплення програми по аудиторії 4+ (вся Україна) склало майже 4,5 млн глядачів. Ще кращі результати показав проект «Рішає Оністрат» із зірковим ведучим Андрієм Оністратом. Програма про аферистів і побутові злочинні схеми зібрала біля екранів майже 10 млн українців (по аудиторії 4+, вся Україна).

Серед командних перемог виділяються і персональні здобутки наших ведучих. До прикладу, лауреатом цьогорічної Премії імені Георгія Ґонґадзе став публіцист і ведучий «Ранку у Великому Місті» Павло Казарін. Також Оксана Соколова і Олена Фроляк потрапили до рейтингу «Найвпливовіші жінки України» за версією читачів інтернет-видання «Фокус». А у лютому пройшла презентація нової книжки ведучого «Надзвичайних новин» Костянтина Стогнія. Події твору «Позивний «Хрест» розгортаються у Сирії, де неодноразово бував сам автор.

Цьогорічним викликом став запуск нового некодованого каналу ICTV Ukraine. Його головними глядачами стали українці за кордоном та на окупованих територіях Криму і Донбасу. ICTV Ukraine запустили у відповідь на публічне прохання президента України до українських мовників за найкоротші терміни 16 березня.

ICTV для багатьох людей став уже частиною життя. Я впевнений, що цей канал зараз є тим найважливішим товаришем, партнером, з яким люди захочуть бути й надалі, підтвердивши гасло каналу – «Краще разом»

– сказав президент StarLightMedia Олександр Богуцький.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

11.01.2021 12:51



Дивіться на ICTV

Зареєструйтесь

Увійти, використавши ваші дані

Забули пароль?

Відновлення паролю

Увійти через соц. мережу

ВГОРУ
Вгору

    Повідомити про помилку

    Текст, який буде надіслано нашим редакторам: