В Україні щороку народжуються тисячі дітей, яким від перших хвилин життя потрібна особлива медична допомога. Кожна десята дитина з’являється на світ передчасно – у 2023 році це понад 18 700 немовлят, для яких своєчасна підтримка медиків є критично важливою. У прифронтових регіонах ситуація ще складніша, адже через постійні обстріли, стрес і труднощі з перевезенням немовлят, які потребують невідкладної допомоги, ризики для їхнього життя значно зростають.
Харківському обласному клінічному перинатальному центру для порятунку таких малюків необхідний спеціалізований транспорт – неонатальний реанімобіль, який у критичних випадках дозволяє оперативно доставляти новонароджених до медичних центрів та надавати їм життєво необхідну допомогу під час перевезення.
Неонатальний реанімобіль – це «реанімація на колесах», обладнана транспортним інкубатором, апаратами штучної вентиляції легень, моніторами життєвих показників і системами підтримки температури тіла. Це єдиний транспорт, що гарантує безпечне перевезення новонароджених із ускладненнями або критичною вагою до високоспеціалізованих медичних центрів.
«Коли народжується дитина у критичному стані, кожна хвилина має значення. Швидке транспортування може стати вирішальним. Для нас цей автомобіль – це шанс рятувати життя немовлят навіть у найскладніших умовах», – говорить Нана Пасієшвілі, директорка Харківського обласного клінічного перинатального центру.
Разом ми можемо врятувати сотні життів
Премія HR-бренд Україна та благодійний фонд «Благомай» запустили благодійну ініціативу «Колеса життя» – збір коштів на закупівлю неонатального реанімобіля для Харкова. Ініціатива демонструє, як бізнес може об’єднуватися заради суспільної користі й ефективно реагувати на найгостріші потреби громади.
За даними Harvard Business School, 94% молодих спеціалістів очікують від роботодавців участі у соціальних ініціативах, а 73% інвесторів враховують корпоративну соціальну відповідальність під час ухвалення рішень. Тож участь у благодійних проєктах – не лише моральна місія, а частина стратегії розвитку бізнесу.
«Компанії, які долучаються до подібних ініціатив, показують, що їхній бізнес має серце. Це викликає довіру як у команди, так і у клієнтів. Коли бізнес рятує життя, він стає брендом, який об’єднує людей навколо спільної мети», – каже Кіра Сиротенко, СЕО благодійного фонду «Благомай».
Партнерство між Премією HR-бренд Україна та БФ «Благомай» – це приклад того, як корпоративна соціальна відповідальність перетворюється з тренду на усвідомлену частину стратегії компаній.
«Благодійність сьогодні – це не просто допомога. Це показник зрілості бізнесу, його людяності та довіри. Компанії, що долучаються до суспільно важливих проєктів, формують сильний бренд роботодавця, підвищують лояльність працівників і створюють реальну цінність для суспільства», – коментує Лариса Онипко, лідерка Премії HR-бренд Україна.
Підтримати ініціативу можна буде також 10 грудня 2025 року під час головної події року для CEO, HRD та HR – СПРАВЖНІ Премії HR-бренд, в рамках якої відбудеться благодійний аукціон.
Долучитися до збору коштів можна різними способами:
- зробити корпоративний внесок або організувати збір серед колег;
- поширювати інформацію через медіа та соціальні мережі;
- стати партнером збору або учасником спеціальних благодійних подій;
- підтримати ініціативу як амбасадор соціальної відповідальності у своєму секторі.
Серед щоденних викликів і втрат саме такі ініціативи нагадують, що людяність – це наша найстійкіша опора, а можливість подарувати шанс на життя – найбільша цінність.
Долучайтесь до допомоги за посиланням.

