Лідерство телепереглядів, прем’єри серед своїх, культові шоу, допомога ЗСУ: Телеканал ICTV2 відзначає другу річницю

19 грудня виповнюється два роки з початку ефірного мовлення телеканалу ICTV2. Створений під час повномасштабного вторгнення, мовник повернув на екрани найпопулярніші продукти телеканалу ICTV, а також виготовив і зняв власні серіали, фільми, документальні стрічки й шоу. 

ICTV2 відразу увійшов у трійку головних каналів українського ТБ і впевнено утримує високі показники. Щотижня канал транслює гумористичне «Дизель Шоу», підтримує новою інформацією у «Ранку у великому місті», заряджає оптимізмом в шоу «Хто хоче стати мільйонером?». З гумором допомагає розібратися в актуальних подіях та протистоїть пропаганді в інфотейнмент-програмах «Антизомбі», «Громадянська оборона». 

Канал став справжнім майданчиком братерства і справедливості серед своїх, де серіальним і кінослотом підтримує глядачів, надихає справлятися з життєвими викликами і разом йти до спільної мети – перемоги країни

Своє мовлення канал розпочав 19 грудня 2022 року. За перші місяці існування ICTV2 одразу увійшов до трійки лідерів серед усіх каналів українського телебачення. За рік мовлення канал збільшив аудиторію на понад мільйон глядачів: охоплення 2023 року становило майже 7 млн, а за неповний рік 2024-го кількість глядачів збільшилась до 8 млн за загальною аудиторією 4+, 50+.

«Створити новий телеканал під час повномасштабної війни було непростим завданням: ми поставили перед собою велику мету – запустити канал, який би об’єднав українців. І нам це вдалося! Понад 8 мільйонів глядачів обирають нас, або біля півтора мільйона людей збираються кожного дня перед екраном каналу – і це для нас найвища нагорода. Ми й далі будемо розвиватися і створювати нові проєкти. Дякую всій команді ICTV2 за їхню роботу, глядачам за любов до нашого продукту, а захисникам і захисницям – за можливість разом створювати історії», – поділилась виконавча директорка телеканалів ICTV та ICTV2 Анастасія Штейнгауз.

Канал серіальних прем’єр

За два роки глядачам показали 17 серіальних прем’єр, 14 з яких – власного виробництва каналу ICTV2. 

Безперечний хіт каналу – народний детектив «Дільничний з ДВРЗ», третій сезон якого стартував у березні 2023 року і мав великий успіх. Частка проєкту 11,5% за комерційною аудиторією (18-54, 50+) перевищила показники каналу в період показу на 69%, серіал став лідером слоту за чоловічою аудиторією (35-54, 50+). Загальне охоплення показу трьох сезонів серіалу в 2023-2024 роках склало 5,2 млн глядачів (4+, 50+).

У вересні 2024 року відбулася прем’єра фінальної частини історії про дільничного «ДВРЗ. Повітряна тривога». Серіал також очолив рейтинг теледивлення, ставши ТОП-проєктом на українському телебаченні з часткою 10,7%.

Судово-медичний детектив «Розтин покаже 3» у прем’єрному показі у лютому 2024 року став найрейтинговішим проєктом прайм-тайму, отримавши високі показники: частка сягнула 9,5% за загальною аудиторією (18–54, 50+). Навесні 2025-го канал покаже прем’єру 4-го сезону детективу. 

Восени 2024 року на каналі з великим успіхом пройшов детективний марафон – ICTV2 показав усі 4 сезони серіалу «Коп з минулого» і зібрав аудиторію понад 6,5 млн глядачів по всій Україні. А весь показ, включаючи техповтори в інших слотах, охопив аудиторію 9,13 млн глядачів по всій Україні.

Канал потужних кінохітів

З моменту створення важливою місією ICTV2 стала підтримка українського кіно. За два роки канал показав 7 телепрем’єрних стрічок українського виробництва, серед яких лідерські позиції посів блокбастер «Довбуш» з часткою 7,3%, а фільм Олега Сенцова «Носоріг» увійшов у ТОП-3 найкращих проєктів слоту. 

Канал документальних проєктів

Також канал постійно транслює документальні проєкти – за 2 роки в ефірі вийшли аж 34 документальні прем’єри, серед яких «Фортеця Маріуполь», «Ми були рекрутами», «Крим. Остання цитадель», цикл «Гібридна війна» та ін.

Чемпіони гумору

Щоп’ятниці улюблене мільйонами «Дизель шоу» очолює вечірній прайм: стає найкращою програмою дня. Додамо, що за 2 роки ICTV2 показав 71 прем’єрний концерт найрейтинговішого гумористичного шоу країни, 15 з яких – за 2024 рік, і готує для глядачів нові новорічні прем‘єри. 

Вибір українців на свята

ICTV2 став місцем єднання. З каналом українці зустрічають головні свята країни, серед своїх, про що свідчать рекорди теледивлення: торік ICTV2 став першим серед телеканалів у Святвечір, Різдво, а також 31 грудня!

Інформаційна оборона

Щотижня на ICTV2 виходять нові випуски програм інфотеймент-слоту «Антизомбі», «Громадянська оборона», автори яких з гумором розбирають головні наративи кремлівської пропаганди і допомагають розібратися у актуальних і поточних подіях.

У вересні 2023 року «Антизомбі» встановив рекорд, здобувши частку 22,3% за чоловічою аудиторією (30-50).
2024 року канал запустив новий актуальний проєкт «Шкварка» про меми війни, найпопулярніші народні жарти про окупантів: програма доповнила суперуспішну лінійку брендових проєктів ICTV та ICTV2 . 

Прем’єра «Шкварки» відразу отримала високі показники і зібрала майже півмільйона глядачів, посвіши 2-ге місце слоту. 

Ігри на мільйон

Цього року найвідоміше у світі шоу «Хто хоче стати мільйонером?» з тріумфом повернулося на українські екрани, очоливши ТОП рейтингу національного теледивлення. Частка прем’єрного випуску за 21 жовтня сягнула 10,7%, а наступні випуски здобули ще вищі показники. Наступна гра за 28 жовтня вже мала частку 11,2%. Інтрига загострилась після визнечення першого мільйонера: шоу триває, хто знає – скільки буде переможців у другому сезоні?

Місце добрих ранків серед своїх

Інформаційна програма «Ранок у великому місті» також тримає високі показники. У 2022-2023 роках програма транслювалася на трьох каналах медіагрупи Starlight Media, а навесні 2024-го “Ранок у великому місті” в оновленому форматі продовжив мовлення на телеканалі ICTV2. Важливою для групи й програми ініціативою стала поява у складі ведучих першого ведучого-ветерана на українському ТБ. З червня цього року програму веде Олександр Швачка — доброволець, десантник, ветеран російсько-української війни, який отримав важке поранення і як наслідок – ампутацію лівої ноги.

Об’єднує заради перемоги

Канал разом з глядачами і словом, і ділом підтримує наших захисників і захисниць, оголошуючи збори на необхідні речі. За два роки разом було закрито 6 зборів для військових загальною сумою понад мільйона гривень. У планах каналу – ще більші суми, добрі справи і допомога ЗСУ. Зокрема, з нагоди своєї 2-ї річниці ICTV2 відкрив новий збір на бойове авто для підрозділу “Злидні”, де служить тато співробітниці каналу. 

Відтепер концепція “Серед своїх” не обмежується одним сезоном, а є основою ідентичності: створений у час повномасштабної війни ICTV2 стає місцем, де можна відчути єдність довкола простих та улюблених речей, героїв та історій – єдність серед своїх. 

 

Більше про шлях каналу ICTV2 дізнавайтеся на лендинг-сторінці: https://ictv.site/ictv2roky 

 

Категорії: ICTV2
Теги: ICTV2