PGRpdiBjbGFzcz0iaWN0dl9hX2JveCI+PGNlbnRlcj48c2NyaXB0IGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWlkPSIxMzE4IiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1mb3JtYXQ9ImZ1bGxzY3JlZW4iIGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLXNpdGVfaWQ9IklDVFZfRnVsbHNjcmVlbiIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tY29udGVudF9pZD0ie3JlcGxhY2VfbWV9IiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLmFkdGVsbGlnZW50LmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjExL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+PC9jZW50ZXI+PC9kaXY+

У «день тиші» виборці обрали ICTV

0 - 0

Програми «Провокатор», «Під прицілом», «Максимум в Україні», а також слот вечірніх блокбастерів «Цар скорпіонів» та «Мумія» забезпечили ICTV найпотужніші показники.

Так, у програми «Провокатор» — частка 10,23% (по 14-49 у містах 50 тисяч +), частка 14,13% (по чоловічій аудиторії 25-45 у містах 50 тисяч +).

Розважальний проект «Під прицілом» взяв частку 12,39% (по 14-49 у містах 50 тисяч +), частку 14,03% (по чоловічій аудиторії 25-45 у містах 50 тисяч +).

Показники публіцистиного проекта «Максимум в Україні» — частка 19,19% (по 14-49 у містах 50 тисяч +) та частка 21,78% (по чоловічій аудиторії 25-45 у містах 50 тисяч +) — встановили цілковитий рекорд за всю історію існування програми.

Дані пригодницького бойовика «Цар скорпіонів» — частка 16,99% (по 14-49 у містах 50 тисяч +), частка 19,28% (по чоловічій аудиторії 25-45 у містах 50 тисяч +).

Пригодницький фільм «Мумія» отримав частку 18,45% (по 14-49 у містах 50 тисяч +), частку 16,58% (по чоловічій аудиторії 25-45 у містах 50 тисяч +).

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

08.02.2010 15:06
0 - 0



Дивіться на ICTV

Зареєструйтесь

Увійти, використавши ваші дані

Забули пароль?

Відновлення паролю

Увійти через соц. мережу

ВГОРУ
Вгору

    Повідомити про помилку

    Текст, який буде надіслано нашим редакторам: