24.01.2011 13:43
Поделиться

Прем’єри проектів власного виробництва перевершили середню частку каналу ICTV

0

Жарти від Андрія Молочного настільки сподобались глядачам, що проект взяв частку 13,15% і рейтинг 4,65% по аудиторії 14-49 (у містах 50+), а серед цільової аудиторії каналу — активних чоловіків 25-45 років частка склала 13,96%, рейтинг 5,37%.

Чудові показники отримало і унікум-шоу «Чудо-люди», старт якого припав на 23 січня. Частку 11,63% та рейтинг 3,36% проект здобув по аудиторії віком від 14 до 49 років (у містах 50+).

Традиційно ICTV орієнтувався на свого цільового глядача — чоловіків та їх дружин, тому у прайм-таймі до перегляду залучив 5 млн. 145 тисяч глядачів у суботу, 22 січня, та – 5 млн. 225 тис. у неділю, 23 січня.

Дивіться щосуботи о 22:20 – гумористичний серіал «Рюрікі»; щонеділі о 17:35 – унікум-шоу «Чудо-люди».

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

24.01.2011 13:43
0



Смотрите на ICTV

Зарегистрируйтесь

Войти использывая ваши данные

Забыли пароль?

Востановление пароля

Войти через соц. сеть

ВВЕРХ
Вверх

    Повідомити про помилку

    Текст, який буде надіслано нашим редакторам: