31.08.2010 19:19
Поделиться

Прем’єра шоу «Море по коліна» підвищила середньодобову частку каналу

0

.

Комерційна аудиторія (14-49, міста 50+) надала перевагу проекту таким чином: частка 11,46%, що підвищило показник слоту на 26%.

Програма користалася надзвичайни успіхом у сімейному перегляді, віком 35-49, які проживають у містах з населенням більше 50 тисяч. Частка перегляду цієї жіночої аудиторії склала 11,66%.

ICTV вкотре зайняв одну з лідерських позицій завдяки вдалому програмуванню

вихідного дня та вдалою креативною промокампанією телепродукту.

Підготовлено телеканалом ICTV. Детальніше про показники тут.

Модуль для розрахунків: MMW – UA, TV Programs

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

31.08.2010 19:19
0



Смотрите на ICTV

Зарегистрируйтесь

Войти использывая ваши данные

Забыли пароль?

Востановление пароля

Войти через соц. сеть

ВВЕРХ
Вверх

    Повідомити про помилку

    Текст, який буде надіслано нашим редакторам: