PGRpdiBjbGFzcz0iaWN0dl9hX2JveCI+PGNlbnRlcj48c2NyaXB0IGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWlkPSIxMzE4IiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1mb3JtYXQ9ImZ1bGxzY3JlZW4iIGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLXNpdGVfaWQ9IklDVFZfRnVsbHNjcmVlbiIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tY29udGVudF9pZD0ie3JlcGxhY2VfbWV9IiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD48L2NlbnRlcj48L2Rpdj4=

ICTV знову у фіналі PROMAXBDA GLOBAL AWARDS

0 - 0

Телеканал ICTV вкотре вийшов у фінал конкурсу найпрестижнішої світової премії в галузі дизайну – PROMAXBDA GLOBAL EXCELLENCE AWARDS 2017! Роботи департаменту промо і дизайну ICTV потрапили відразу у дві номінації.

У категорії Comedy Promo у фінал вийшов проморолик осіннього сезону концертів «Дизель Шоу», у якому «дизелі» стали справжніми грецькими богами. Суперниками ICTV у цій номінації стануть Viacom International Media Networks Swemea, Creative Services Entertainment Brands, Southern&Western Europe, Middle East and Africa (VIMN) та Comedy Central. Нагадаємо, що ця робота уже завоювала звання фіналіста європейського конкурсу PROMAXBDA EUROPE AWARDS 2017 в номінації Programme Promotion.

Ролик-бекстейдж «Дизель Боги» боротиметься за перемогу в номінації Behind The Scenes Promotion. Тут ICTV конкуруватиме зі світовими монстрами CNN Worldwide, NBC Entertainment Marketing&Digital та Audience Network.

Переможців цьогорічної премії назвуть на урочистій церемонії, яка відбудеться 8 червня в Лос-Анджелесі.

Торік телеканал ICTV став єдиним із українських каналів, який боровся за перемогу у фіналі PROMAXBDA GLOBAL EXCELLENCE AWARDS 2016. Роботи телеканалу стали фіналістами у трьох номінаціях премії.

Впродовж кількох років ICTV стабільно завойовує престижні нагороди PROMAXBDA. Роботи департаменту промо і дизайну телеканалу стають фіналістами як європейської, так і світової премії PROMAX. У 2013 році канал пройшов відбірковий етап європейської премії з дизайном проектів «Машина часу» і «Розіграш» та потрапив у трійку призерів, отримавши «бронзу» з ефірним оформленням програми «Провокатор». У 2014 році в європейський шорт-лист потрапили ефірне оформлення програми «Машина часу» (номінація «Програмна заставка»), серія роликів до 9 травня (номінація «Програма до спеціального заходу»), новорічні «Ялинки» («Коротке ID» і «Краще ефірне ID»). У 2015 році у фінальний шорт-лист PROMAXBDA EUROPE AWARDS увійшла робота команди ICTV з ефірним оформленням програми «Україна кримінальна». У 2016-му фіналістом премії став проморолик до прем’єрного серіалу осіннього сезону «Ніконов і Ко» в номінації «Типографіка».

Бронзову перемогу на світовій премії PROMAX телеканал отримав у 2014 році за дві роботи – оформлення програми «Машина часу» і логотип розважальної програми «Розіграш».

05.05.2017 13:40
0 - 0



Дивіться на ICTV

Зареєструйтесь

Увійти, використавши ваші дані

Забули пароль?

Відновлення паролю

Увійти через соц. мережу

ВГОРУ
Вгору