ICTV призначив нового маркетинг-директора

0 0 - 0 0

12 жовтня Анна Плещ, фахівець із багаторічним досвідом роботи на телевізійних ринках СНД, розпочала роботу на посаді маркетинг-директора телеканалу ICTV.

За словами керівництва каналу, від нового топ-менеджера очікують висококласної і ефективної маркетингової стратегії розвитку ICTV, свіжого підходу до бренду каналу, роботи над зміцненням взаємодії маркетингу з іншими функціями компанії, а також нових ідей і креативних рішень.

До приходу на ICTV Анна Плещ п’ять років керувала департаментом досліджень групи «1+1», пізніше була начальником відділу стратегічного планування на телеканалі СТС, а також програмним директором каналу 3S TV. Різнобічний досвід Анни дозволяє їй бачити картину ринку повністю і прогнозувати напрямки його розвитку на роки вперед.

Анна Плещ, маркетинг-директор телеканалу ICTV:

«Я дуже хочу, щоб бренд ICTV ставав ще сильнішим, отримував гідні відгуки від ринку і нарощував аудиторію. Сподіваюся, що зможу запропонувати керівництву каналу яскраву маркетингову стратегію, яка ще сильніше виділить ICTV серед конкурентів і допоможе глядачеві краще зрозуміти, чому йому варто дивитися саме наш канал постійно. Поки що я працюю саме над цим».

Теги: ICTV
18.10.2016 14:56

0 0 - 0 0



Дивіться на ICTV

Зареєструйтесь

Увійти, використавши ваші дані

Забули пароль?

Відновлення паролю

ВГОРУ