Жахливий сервіс — прокляття Росії. «Гражданская оборона»

0 0 - 0 0

Росія ментально і психологічно залишається в СРСР, особливо щодо сфери обслуговування. Можливо, це навмисно? Правду про страхітливий російський сервіс, за який доводиться платити, дізналися журналісти «Гражданской обороны».

У 2010 році «Пошта Росії» отримала щорічну національну премію в галузі бізнесу – «Компанія року» за успіхи в модернізації інфраструктури поштового зв’язку Росії.

Про яку модернізацію йшлося – люди як не розуміли, так і не розуміють. На думку багатьох росіян, поштова служба Росії працює за принципом бермудського трикутника. Все, що через неї відправляють, пропадає навіки.

Також читайте: Санкції Росії: Кремль воює проти власного народу

Страхітливий сервіс – це ще одна проблема в Росії, про яку вже давно не мовчать, про неї кричать, але в країні нічого не змінюється.

— Ми думаємо, що проблеми з обслуговуванням в Україні – це щось страшне, – розповідає політолог Тарас Березовець. – Виявляється, що це дрібниці порівняно з тим хамством, блюзнірством, з яким ставляться росіяни до себе, а також до своїх співвітчизників. Тотальне хамство в Росії є культурою для більшості людей.

Якщо в Європі основа ринку – це сфера обслуговування, яка досягає там 70% ринку, і лише 30% – це різного роду виробництва, то в Росії все по-іншому.

Росії не потрібна привітність і хоча б мінімальна ввічливість. Працівники російської сфери послуг безстрашні: вони не бояться ні клієнтів, ні своїх начальників, ні навіть інспекцію Росспоживнагляду.

Хто винен, і що робити? Одвічне питання, на яке в Росії вже давно не шукають відповідей.

Про те, чому Росія не бажає покращувати сферу обслуговування, дивіться у сюжеті:

Не пропускайте аналітичний проект «Гражданская оборона» щовівторка, о 20:30, на ICTV!

Фото: trinixy.ru

19.12.2014 14:00

0 0 - 0 0



Дивіться на ICTV

Зареєструйтесь

Увійти, використавши ваші дані

Забули пароль?

Відновлення паролю

ВГОРУ