Інтернет-тренди тижня. Огляд за 23-29 вересня

0 0 - 0 0

 

 

У своєму наступному блозі Фоззі розповість про соціальні рекламні ролики, які закликають харчуватися природніми продуктами, та про силу спорту.

Виробник боксерського одягу, компанія «Everlast», замовив соціальну рекламу. Замовив і увійшов до історії, тому що це реклама боксу, мужності і людству взагалі. Все відразу.

 

 

Відео користувача Youtube: Sarel Delport 

«Сhipotle» – це гостра мексиканська приправа, яка дала назву мережі ресторанів швидкого харчування. Цей фастфуд виділився тим, що запустив рекламний ролик, в якому розповідається історія опудала, яке серед апокаліпсису вирощує природні продукти.

Відео користувача Youtube: chipotle 

Між іншим, минулого року їхній попередній ролик, про свинок в тюрмі, отримав «Золотого лева» у Каннах. 

Відео користувача Youtube:  chipotle

Наступне відео — мікро-метражний фільм про маленького хлопчика, який час від часу втікає від справжнього життя до уявного залу, де танцює брейк-денс на намальованій крейдою площадці для гри в класики. 

Відео користувача Youtube:  JuBaFilms

IBM продовжує жити та креативити. Так, французьке відділення IBM запропонувало невеличким провінційним містам свої лавки, пандуси та піддашки. І, погляньте, як вдало в них це вийшло.

Відео користувача Vimeo:   Ogilvy Paris

29.09.2013 21:00

0 0 - 0 0



Дивіться на ICTV

Зареєструйтесь

Увійти, використавши ваші дані

Забули пароль?

Відновлення паролю

ВГОРУ