Інтернет-тренди тижня. Огляд за 9-15 вересня

0 0 - 0 0

Цього разу у блозі «Головної Програми» – лиси, що співають новий планетарний мега-хіт, два приклади геніальної людяної реклами та футбол, від якого всі радіють.

Чергову заявку на мільярд переглядів в Youtube зробив кліп «The Fox» норвезького гурту «Ylvis». Брати Елвісакери вирішили з’ясувати, що кажуть лиси. І, схоже, поцілили в яблучко — за перший тиждень відео зібрало більше десяти мільйонів переглядів.

Відео користувача Youtube: tvnorge

Справжня дружба перевіряється часом, випробуваннями і вчинками. За 60 секунд за допомогою всього 20 слів творцям рекламного ролику пива вдалось показати справжню природу людських відносин. 5 мільйонів переглядів за тиждень і прогноз на звання кращого рекламного ролику року. 

Відео користувача Youtube: Edward Heising

Ще одна людяна та влучна реклама, яка ніби рекламує простий розкладний стілець з мережі IKEA. Насправді — це реклама яскравого життя у будь-якому віці, за будь-яких статків.

Відео користувача Youtube: IKEAESIberica

В Інеті з’явилося відео нової гри під назвою Loopyball, в якій футболісти не травмуватимуться, а глядачі ризикують порвати живіт від сміху. Гра набуває популярності в Європі, особливо її полюбляють  на корпоративних вечірках. 

Відео користувача Youtube: Lukas Obkircher

13.09.2013 17:11

0 0 - 0 0



Дивіться на ICTV

Зареєструйтесь

Увійти, використавши ваші дані

Забули пароль?

Відновлення паролю

ВГОРУ