За час проекту «Своє тепло» споживання газу населенням України скоротилося на 15%

0 0 - 0 0

Група StarLightMedia завершує 1-й етап свого соціального проекту «Своє тепло». За даними «Нафтогаз-України», за період дії проекту* споживання газу населенням України скоротилося на 15%, з 12,9 млрд. кубометрів до 10,9 млрд. кубометрів (сумарне споживання безпосередньо і через теплокомуненерго, без АР Крим). Також за цей період встановлено більше 6,8 тисяч побутових лічильників газу.

Володимир Бородянський, керівник групи StarLightMedia: «Ми вибрали для нашого соціального проекту тему енергоефективності тому, що вона одночасно важлива, ціннісна і дуже конкретна. Зрозуміло, що потрібно робити, і зрозумілим, вимірюваним є ефект від дій. Хоча, звичайно, шкода, що у країні немає моніторинга дій населення з утеплення, опалення і обліку енергоспоживання, це допомогло би нам краще оцінити результати проекта. ‘’Своє тепло’’ продовжуватиметься цього року, бо питання підвищення енергоефективності українців поки не втратило своєї гостроти. Ми не знаємо, яка зима чекає нас через рік, але вже зараз очевидно, що це будуть непрості часи, і тільки повністю взявши відповідальність за свій дім на себе, ми зможемо пройти їх достойно. Наш головний посил у тому, що дбайливе ставлення до тепла – це не тільки фізичний комфорт і економія, але й правильна система цінностей».

Проект «Своє тепло» стартував 5 вересня 2014 року. Його мета – пояснити мільйонам українців таку складну і важливу для країни тему, як енергоефективність, мотивувати людей утеплити житло, поставити лічильники. Мотиваторами виступили 7 телевізійних роликів, знятих StarLightMedia. У них розповідається про енергоефективність, як про інвестиції в майбутнє дітей, у сильну і незалежну державу, показуються різні життєві ситуації утеплення та обліку. Всього ролики були показані 5033 рази, 80% українців побачили їх більше 3-х разів**. Крім телеефіру, були задіяні інтернет-можливості групи: 3,4млн показів реклами проекту в інтернеті.

Олександр Богуцький, керівник телеканалу ICTV: «Ми раді, що тема економії тепла і відмови чи зниження споживання російського газу стала для українців чільним серед питань дня, і, ми точно на цьому не зупинимось – попереду ще багато рішень, які дозволять нам жити відповідально, а це значить розумно і економно. Ми вдячні багатьом простим людям, які стали героями наших сюжетів – всі вони з легкістю і радістю робили прості речі, для того, щоб берегти тепло, і, роблячи це, точно були впевнені в головному – вони бережуть нашу країну. Ми раді, що ми всі це зробили».

У телеефір групи вийшло 58 сюжетів, де демонструвалися українські та європейські приклади енергоефективності. Сюжети виходили в програмах «Вікна-новини» і «Все буде добре» на СТБ; «Факти», «Громадянська оборона» і «Дістало!» на ICTV; «Репортер» та «Абзац!» на Новому каналі.

Також група залучила до проекту своїх телезірок. Медійні персони розказували, як саме вони економлять тепло і газ, і розповідали, що берегти енергоресурси – це питання не статусу, а підходу.

Щоб перетворити мотивацію в дію, StarLightMedia створили сайт своєтепло.укр, де розміщено 20 простих і зрозумілих покрокових інструкцій підвищення енергоефективності. З моменту старту проекту сайт відвідали 417тис. користувачів.

У ході кампанії «Своє тепло» були експертами з енергоефективності були дані відповіді на 1175 запитань українців.

_______________________

*Інформація надана НАК «Нафтогаз-Україна», період 1.10.2014 – 1.02.2015.

**Дослідження ТВ аудиторії належать ІТК; оператор панелі – Nielsen; моніторинг – Комунікаційний Альянс. Дані надані StarLightMedia і розраховані для цільової аудиторії 4+ 50тис+.

03.03.2015 15:46

0 0 - 0 0



Дивіться на ICTV

Зареєструйтесь

Увійти, використавши ваші дані

Забули пароль?

Відновлення паролю

ВГОРУ