StarLightMedia презентував свої досягнення та плани на 2012 рік

0 0 - 0 0

«Рекламодавці на телебаченні – це не просто компанії, які доносять інформацію про свої товари та послуги. Це, насамперед, компанії, які оплачують найбільші шоу, найцікавіші фільми та серіали для того, щоб люди мали можливість їх дивитися у себе вдома безкоштовно, – наголосив керівник телегрупи «StarLightMedia», Директор-президент ICTV Олександр Богуцький. – І, звичайно, компанії, які бачать, що наші канали є популярними серед українців, хочуть підтримувати це та інвестувати в добрий настрій глядачів з тим, щоб глядачі відповідали їм взаємністю».  StarLightMedia  – найбільша та найуспішніша телегрупа в Україні, до складу якої входять канали ICTV, СТБ, Новий, М1, М2, QTV. Її частка по комерційній аудиторії складає 32%. Холдинг заслужено називають лідером симпатій найбільш просунутої та активної аудиторії віком від 14 до 49 років. Так, беззаперечним є те, що канал ICTV – номер один для чоловіків та їх родин. Найуспішніша прем’єра нового сезону – реаліті-шоу «Останній герой» – культовий світовий формат, успішно реалізований телеканалом. ICTV має також найсильніший інформаційних блок – понад 1000 годин інформаційного мовлення на рік. 95% українців дізнаються новини у «Фактах». ICTV – канал найкращого гумору: понад 100 годин гарного настрою на тиждень, а це майже дванадцять мільйонів посмішок! СТБ – канал номер один в загальній аудиторії глядачів віком 14-49 років і серед жінок 20-50 років. Новий канал – лідер прем’єр. QTV – лідер серед українських кабельних каналів. М1 – перший і єдиний ефірний  музичний канал країни. М2 – канал для тих, кому нова музика потрібна щодня, щогодини, щохвилини.  «Ми – приватні телеканали, і маємо можливість будувати своє мовлення не за принципом, як треба комусь, а так, як треба людям, які щодня пультом вдома голосують за нас, – говорить Олександр Богуцький. – Один з наших телевізійних каналів має слоган «Ти вдома», інший – «Життя яскраве», ще один –  «Канал з характером». Навіть їхні внутрішні правила говорять про те, що вони працюють для людей і ближче до людей, вони є членами сімей і розділяють з ними їхні інтереси. Ми маємо можливість з самого початку побудувати все добре, можливість найняти на роботу людей, які хочуть працювати, а не мусять працювати, маємо таке гаряче серце, яке дозволяє знаходити найкращі програми, маємо гострий розум, який дозволяє справді творити неймовірні речі, такі як «X-Фактор», «Останній герой», «Фабрика зірок», «Мрії збуваються», «Танцюють всі».  Сьогодні  «StarLightMedia»  – найуспішніший гравець українського медіаринку та найсильніший виробник національного українського телепродукту. Ми – лідери в рекламі, лідери у спонсорстві, лідери у телеперегляді. «Ми намагаємося максимально чути свого глядача, показувати цей світ, може й без прикрас, але завжди виносити наперед щось, що повинно надихати та казати: ми хочемо жити, хочемо бачити нашу країну щасливою. Все це дуже непросто, але ж ми і працюємо в галузі, яка не є простою, та дбаємо про те, щоб наші глядачі лягали спати з хорошим настроєм», – зазначив Олександр Богуцький.

Презентація

 


 

24.11.2011 16:57

0 0 - 0 0



Дивіться на ICTV

Зареєструйтесь

Увійти, використавши ваші дані

Забули пароль?

Відновлення паролю

ВГОРУ