PGRpdiBjbGFzcz0iaWN0dl9hX2JveCI+PGNlbnRlcj48c2NyaXB0IGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWlkPSIxMzE4IiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1mb3JtYXQ9ImZ1bGxzY3JlZW4iIGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLXNpdGVfaWQ9IklDVFZfRnVsbHNjcmVlbiIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tY29udGVudF9pZD0ie3JlcGxhY2VfbWV9IiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD48L2NlbnRlcj48L2Rpdj4=

ICTV — канал з характером — запрошує до правильної співпраці!

0 - 0

Не зник інтерес чоловіків і до програми «Фактів тижня з Оксаною Соколовою», яка підсумувала тиждень переможними показниками серед інформаційно-аналітичних програм. Стабільно цікавою є для глядачів інформаційна програма «Факти», яка практично щодня була серед лідерів теледивлення. Традиційно високі цифри отримали — гумористичне скетч-шоу «Наша Russia» та історично-гумористичний серіал «Рюрікі».

Також вдячність глядацької аудиторії канал з характером отримав за показ міцних фільмів та серіалів. Значну частку своєї уваги чоловіки приділили фільмам «Соломон Кейн», «Небезпечна людина», «13-й район. Ультиматум» та динамічному серіалові «Морський патруль 2».

Окрім того, тестування телепродукції (програм, шоу, анонсів, реклами) за системою DART (Direct Audience Reaction Testing – тестування реакції цільової аудиторії) дає можливість підбирати ICTV для свого ефіру продукти, які відповідають смакам цільових груп і тримати лідерство серед телеканалів. Зокрема протестувати рекламні ролики ще до розміщення в ефірі за вищезгаданою системою можуть всі бажаючі рекламодавці каналу. Після системного аналізу посекундних рефлексій аудиторії можна отримати оцінку рекламного ролика на відповідність вимог, які на нього покладені; вивчити успішні фрагменти та усунути невдалі; підкоригувати сценарні моменти тощо.

ICTV – канал з характером – запрошує до правильної співпраці!

22.02.2011 13:19
0 - 0



Дивіться на ICTV

Зареєструйтесь

Увійти, використавши ваші дані

Забули пароль?

Відновлення паролю

Увійти через соц. мережу

ВГОРУ
Вгору