Прем’єри проектів власного виробництва перевершили середню частку каналу ICTV

0 0 - 0 0

Жарти від Андрія Молочного настільки сподобались глядачам, що проект взяв частку 13,15% і рейтинг 4,65% по аудиторії 14-49 (у містах 50+), а серед цільової аудиторії каналу — активних чоловіків 25-45 років частка склала 13,96%, рейтинг 5,37%.

Чудові показники отримало і унікум-шоу «Чудо-люди», старт якого припав на 23 січня. Частку 11,63% та рейтинг 3,36% проект здобув по аудиторії віком від 14 до 49 років (у містах 50+).

Традиційно ICTV орієнтувався на свого цільового глядача — чоловіків та їх дружин, тому у прайм-таймі до перегляду залучив 5 млн. 145 тисяч глядачів у суботу, 22 січня, та – 5 млн. 225 тис. у неділю, 23 січня.

Дивіться щосуботи о 22:20 – гумористичний серіал «Рюрікі»; щонеділі о 17:35 – унікум-шоу «Чудо-люди».

24.01.2011 13:43

0 0 - 0 0



Дивіться на ICTV

Зареєструйтесь

Увійти, використавши ваші дані

Забули пароль?

Відновлення паролю

ВГОРУ