PGRpdiBjbGFzcz0iaWN0dl9hX2JveCI+PGNlbnRlcj48c2NyaXB0IGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWlkPSIxMzE4IiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1mb3JtYXQ9ImZ1bGxzY3JlZW4iIGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLXNpdGVfaWQ9IklDVFZfRnVsbHNjcmVlbiIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tY29udGVudF9pZD0ie3JlcGxhY2VfbWV9IiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD48L2NlbnRlcj48L2Rpdj4=

«Братани-2» вивели ICTV у лідери дня

0 - 0

Так, напередодні «Братани» досягли частки 16,56% та рейтингу 5,67% за аудиторією 14-49; на основі попередніх даних компанії GfK-Ukraine у містах понад 50 тис. жителів. Найбільше серіал вподобала цільова аудиторія каналу (чоловіки віком 25-45, міста 50 тис.+) – частка – 18,74%, рейтинг 6,47%. Крім того, жіноча половина (25-45), яка недалеко розмістилася від чоловіків, також була у захваті від перегляду, показники її перегляду здобули частку 11,7%.

Середні показники стрічки за весь час демонстрації фільму такі: чоловіки 25-45 – частка 14,75%, жінки такого ж віку – частка 9,77%

«Братани-2» вивели канал у беззаперечні лідери дня за комерційною аудиторією (14-49) середньодобова частка каналу становить 11,15%; та цільовою – частка 13,98%.

Такий фантастичний успіх зумовлено привабливим графіком перегляду прем’єрних проектів, їх високою якістю. Значну увагу канал приділив промо-кампанії телепродуктів, і її результат не зрадив очікувань глядачів.

Підготовлено телеканалом ICTV. Детальніше про показники тут.

30.11.2010 13:51
0 - 0



Дивіться на ICTV

Зареєструйтесь

Увійти, використавши ваші дані

Забули пароль?

Відновлення паролю

Увійти через соц. мережу

ВГОРУ
Вгору