«Велика різниця по-українськи» підвищила частку слоту

0 0 - 0 0

Чоловіча аудиторія віком 25-45 років (міста 50 тис.+) дивилася шоу з таким успіхом – частка 14,03%, рейтинг 4,3%.

Таким чином, проект підвищив частку слоту на 28%, адже його середній двохмісячний показник становив 10,81%*

ICTV — єдиний канал зі стабільною аудиторією, який не втрачає показники через суботні проекти конкурентів.

*Дані надані за аудиторією 14-49, міста 50 тис+.

Підготовлено телеканалом ICTV. Детальніше про показники тут.

Модуль для розрахунків: MMW – UA, TV Programs

27.09.2010 12:26

0 0 - 0 0



Дивіться на ICTV

Зареєструйтесь

Увійти, використавши ваші дані

Забули пароль?

Відновлення паролю

ВГОРУ