PGRpdiBjbGFzcz0iaWN0dl9hX2JveCI+PGNlbnRlcj48c2NyaXB0IGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWlkPSIxMzE4IiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1mb3JtYXQ9ImZ1bGxzY3JlZW4iIGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLXNpdGVfaWQ9IklDVFZfRnVsbHNjcmVlbiIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tY29udGVudF9pZD0ie3JlcGxhY2VfbWV9IiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD48L2NlbnRlcj48L2Rpdj4=

Прем’єра шоу «Море по коліна» підвищила середньодобову частку каналу

0 - 0

.

Комерційна аудиторія (14-49, міста 50+) надала перевагу проекту таким чином: частка 11,46%, що підвищило показник слоту на 26%.

Програма користалася надзвичайни успіхом у сімейному перегляді, віком 35-49, які проживають у містах з населенням більше 50 тисяч. Частка перегляду цієї жіночої аудиторії склала 11,66%.

ICTV вкотре зайняв одну з лідерських позицій завдяки вдалому програмуванню

вихідного дня та вдалою креативною промокампанією телепродукту.

Підготовлено телеканалом ICTV. Детальніше про показники тут.

Модуль для розрахунків: MMW – UA, TV Programs

31.08.2010 19:19
0 - 0



Дивіться на ICTV

Зареєструйтесь

Увійти, використавши ваші дані

Забули пароль?

Відновлення паролю

Увійти через соц. мережу

ВГОРУ
Вгору