ICTV зібрав прес-конференцію з нагоди проведення екзит-полу в день виборів Президента України

0 0 - 0 0

У рамках екзит-полу буде опитано 20 тис. виборців на 300 виборчих дільницях України. Буде залучено 900 інтерв’юерів на місцях, і 40 — у кол-центрі. Опитування розпочнуть відразу після відкриття виборчих дільниць о 8:00. Робота триватиме до завершення голосування. Цей екзит-пол стане одним із наймасштабніших серед усіх, що проводили раніше в Україні.

– Ми знову взяли на себе відповідальність провести велике авторитетне дослідження і дати можливість країні почути результат її волевиявлення, – говорить генеральний директор ICTV Олександр Богуцький. – У 2007 році ми провели екзит-пол, який мав максимально близький результат до результатів вибрів та максимально точний порівняно з іншими екзит-полами, тож і в цьому році не маємо права на помилку і не зрадимо свого глядача. Результати дослідження буде оголошено 17 січня о 20:00 ексклюзивно в ефірі каналу й більш детально о 23:00.

Екзит-пол ICTV має на меті отримати максимально достовірні та об’єктивні дані щодо волевиявлення українців і підтримати прозорі, вільні й демократичні вибори.

– Проводячи екзит-пол, телеканал ICTV не має на меті перевірити результати виборів, – коментує керівник відділу якісницьких досліджень ICTV Орест Білоскурський. – Ми хочемо, щоб глядачі каналу були перші забезпечені максимально ексклюзивною і точною інформацією щодо виборів. В ефірі 17 січня ми повідомимо не тільки про результати голосування. Крім відповідей на питання щодо віку, статі, соціального статусу виборців, екзит-пол отримає дані, коли люди прийняли рішення, за кого голосувати, чи змінювали свою думку з цього приводу, за кого голосуватимуть у другому турі, а також, кого вони підтримували під час виборів Президента України у 2004 році.

Міжнародна соціологічна компанія «GFK NOP», яка виступить виконавцем дослідження, має успішний досвід проведення екзит-полів на чотирьох останніх виборах у Великобританії (1992, 1997, 2001, 2005 рр.). Вона ж буде виконавцем екзит-полу на замовлення провідних медіа (BBC, SKY, ITN) у 2010 році.

– Ми будемо працювати за тією ж технологією, що використовують у Великобританії, США, інших країнах, – розповідає директор із соціальних досліджень «GFK NOP» Нік Мун. – У проведенні дослідження важлива кількість не тільки інтерв’ю, а й дільниць. В екзит-полі, організованому для ICTV, 300 виборчих дільниць, і їх більше, ніж було у Великобританії. Є три ключові питання якості та правильності дослідження. По-перше, це правильність вибірки; по-друге, це забезпечення випадковості вибору людей на дільниці; по-третє, врахування систематичного характеру відмов (наприклад, прихильники одного кандидата схильні більше відмовляти, ніж прихильники іншого). Ми зважатимемо на це.

«GfK Україна» у проекті виступить субпідрядником, надаючи послуги «сестринській» компанії «GFK NOP». «GfK Україна», як і «GfK NOP», є 100% дочірньою компанією «GfK Group».

– Мережа інтерв’юерів «GFK Україна» налічує понад 1000 осіб. Вони мають чималий професійний досвід роботи на дільницях протягом дня, – розповідає Гліб Вишлінський, заступник директора компанії. – Ми їздили в кожен з обласних центрів брифувати інтерв’юерів і, впевнений, регулярно протягом дня оперативно отримуватимемо якісні дані опитувань.

15.01.2010 12:46

0 0 - 0 0



Дивіться на ICTV

Зареєструйтесь

Увійти, використавши ваші дані

Забули пароль?

Відновлення паролю

ВГОРУ