Телеканали-лідери медіаринку України об’єдналися під брендом StarLightMedia

0 0 - 0 0

Директором телегрупи призначений Олександр Богуцький. Членами правління — Ірина Лисенко, Володимир Бородянський, Валентин Коваль та Андрій Партика.

Також важливою новиною для учасників медіаринку України стало повідомлення про створення власного дому продажів рекламного часу на телеканалах групи — StarLight Sales, який очолив Андрій Партика.

«Самостійні продажі підтримають розвиток українського ринку в цілому і дадуть змогу рекламодавцям більш оптимально реалізовувати свої маркетингові цілі, а нам — збирати більше коштів для розвитку власного виробництва в інтересах українських глядачів, — зазначила голова Наглядової ради StarLightMedia Олена Франчук. — Юридична консолідація каналів-лідерів телевізійного ринку України під брендом StarLightMedia є ключовим етапом довготривалої стратегії розвитку наших медіаактивів. Це результат тривалого еволюційного процесу нашого бізнесу і новий етап розвитку телеринку в Україні».

«Сьогодні StarLightMedia — найуспішніший гравець на українському медіаринку і найпотужніший виробник національного українського телепродукту. Ми — беззаперечний лідер симпатій найбільш просунутої і активної частини аудиторії від 14 до 49 років. Цифри свідчать самі за себе: сумарна частка телегрупи в цьому глядацькому секторі вже майже 35%. А якщо відкинути канали, які не моніторяться, то частка каналів StarLightMedia становитиме 41%. При цьому хочу підкреслити, що, на відміну від більшості конкурентів, наші канали — зростаючі. Плануємо динамічно розвиватися і далі.

Ми з командою керівників каналів, на яких, на моє переконання, виросли кращі кадри національного телебачення, з оптимізмом дивимося в майбутнє і вважаємо, що воно за сильними гравцями, які можуть запропонувати цікавий продукт своїм глядачам і якісну цільову аудиторію для рекламодавців», — заявила Олена Франчук.

Директор телегрупи Олександр Богуцький наголосив: «Група StarLightMedia представляє ринку чудову пропозицію — родину телеканалів: Новий — канал лідер з відмінною, міцною молодіжною аудиторією, найпопулярнішими лінійками оптимістичних серіалів і грандіозною «Фабрикою зірок – 3». Телеканал героїв — ICTV, потужний воєнними, детективними і пригодницькими лінійками, чудовою інформаційною службою програми новин «Факти», підсумками з Оксаною Соколовою і чесною дискусійною програмою «Свобода слова». Дуже затребувану жіночу аудиторію телеканалу СТБ, який вже випередив телеканал «Інтер» у комерційній аудиторії, активно розвиває національне виробництво. Ми з гордістю пам’ятаємо про програму «Україна має талант» і чекаємо на її другий сезон, радіємо прекрасним показникам другого сезону проекту «Танцюють всі». Наші національні канали переконливо доповнюють гарячі глядачі найбільшого і єдиного ефірного музичного телеканалу М1 та ексклюзивні, дуже потрібні рекламодавцям глядачі супутникових каналів. Ми група — лідер, і, починаючи з 2010 року, ми зміцнимо наші позиції, наше лідерство не тільки у глядачів, але й у рекламодавців, почавши самостійні продажі своїх рейтингів через дім продажів StarLight Sales».

У свою чергу директор з продажу телегрупи Андрій Партика зазначив: «Я впевнений, що сьогоднішня заява Олени Франчук про початок самостійних продажів групи StarLightMedia — новина номер один для всього українського рекламного ринку. Канали групи StarLightMedia добре позиційовані, і це дає змогу досягати максимального покриття для будь-яких комерційних аудиторій. Група каналів StarLightMedia — лідер з продажу в 2009 році, канали групи — найбільш затребувані носії реклами. Ми зібрали у себе зоряну команду професіоналів з продажу і тепер переходимо з етапу продажу рекламного ресурсу стороннім сейл-хаузам до власних продажів через структуру StarLight Sales. Я впевнений, що об’єднання зусиль продавців рейтингів і їх виробників у єдиний організм — найприродніше».

29.01.2010 15:21

0 0 - 0 0



Дивіться на ICTV

Зареєструйтесь

Увійти, використавши ваші дані

Забули пароль?

Відновлення паролю

ВГОРУ